Fredagskväll och Tidningscupen!

Jag måste bara får göra lite reklam för laxen som Patrik på Carpa lagar. Den är bara så god. Varje gång det är serveras lax där så äter jag också där!!

Efter jobbet åkte jag direkt till Björksätrahallen för att kolla på dottern som spelade inomhusfotboll i den årliga Tidningscupen. Jag missade den första matchen eftersom jag fortfarande var på jobbet då, men hann med att se de två återstående matcherna. Tyvärr blev det tre förluster! Med endast en träning, snabbare underlag än på sommaren samt att de fick spela mot ett år äldre flickor, gjorde tjejerna en bra insats!

Efter Wilmas sista match blev det "hämtmat" från Jensas, ett glas rött (Graham Beck från Sydafrika) och Let´s Dance. Kl 06.00 i morgon bitti står jag och säljer fika på Tidningscupen!!!

Kommentarer

Populära inlägg