Fettisdag!

Det här åt jag till frukost imorse - keso med vispgrädde blandat med lite vaniljsocker med hallon på toppen. Hur gott som helst!

Annars blev det mycket semlor i dag, men det är ju trots allt "Semeldagen! Först blev vi bjuden på semlor på jobbet och sedan blev det semla hemma.
Som jag utlovade i går så skulle ni få se resultatet av semeltårtan jag bakade i går. Den blev inte alls så misslyckad som jag trodde, kanske inte så hög, men helt ok ändå. Framför allt så blev den god och det är väl det som är huvudsaken! Här ser ni resultatet:

I kväll var det makens tur att fixa mat. Spagetti och köttfärssås stod på menyn! Tyvärr upptäckte vi att vi inte hade någon spagetti hemma, så det fick bli Knorr Lasagnette istället eftersom vi hade ett sådant paket hemma.


I morgon åker hela familjen till Åre. Min "lilla" dator har jag förstås med mig, så jag hoppas jag hittar en trådlös uppkoppling någonstans så att jag rapportera därifrån.

Äntligen ska Victoria & Daniel gifta sig....

Och inget guld blev det för Årsundasonen Emil Jönsson i dag. Bättre tur i morgon, onsdag!

Kommentarer

Populära inlägg