Tillbaka igen!

Så var man tillbaka igen. Har haft en härlig helg i stugan tillsammans med mina stugägare. Syftet med resan var att måla om vår fjällstuga och så här blev resultatet:
Före

Efter

Jag har faktiskt inte lagat någon mat alls den här resan. Det är min syster och min kusin Nina som har skött marktjänsten. Skönt att bara kunna sätta sig vid dukat bord ibland...

Ett tips:En kväll grillade vi kyckling med jordnötssås. Då fick jag prova en för mig ny produkt. Den innehåller en påse med marinad till kycklingen och en påse jordnötssås som blandas med en burk kokosmjölk. Supergott och superenkelt!




Det här härliga bordet dukade Nina upp vid en av luncherna: Chiabatta, salami, soltorkade tomater, rödlök, ruccola, mozarellaost, brieost, ädelost och några kalla öl...

Kommentarer

Populära inlägg