Maten på bordet!

I dag stod maten på bordet när jag kom hem. Maken hade gjort ugnsgratinerad falukorv. En riktig höjdare när det gäller husmanskost.

Direkt efter maten åkte vi till Norra IP och tittade på sonen som spelade match mot Hedesunda. Vinst med 6-0. Grattis grabbar! Hann även med lite slipning och spackling i vårt kommande sovrum. Jag börjar äntligen se en ljusning...
Just ja, jag har stått och stekt ett gäng pannkakor också. Furuvik väntar för barnen i morgon!

Men vad var det för slut på Desperate Housewives???

Kommentarer

  1. En liten fundering bara, vem är maken? har han inget namn? Vad jag kommer ihåg hette han iaf Janne på den gamla goda tiden!!!!. Stora midsommarkramen till dig Pinglan. / Lindos

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!
    Det har bara blivit så, att jag skriver maken. Jag brukar ju även skriva sonen och dottern. Jag kan skrive Janne i fortsättningen, om du vill. Hoppas allt är bra. Blir det midsommarfirande hemma hos er? Vi blir i Årsunda (som¨vanligt). Syster har 40-årsfest...
    Pinglan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg