Förlovningsdag!


I dag har jag och min man 15-årig förlovningsdag! Det är inte klokt vad tiden går fort. Det blev inget större firande, men jag snodde ihop en tacopaj och vi tog ett glas rosé (eller två) till. Receptet på tacopajen finns sedan tidigare i min blogg.

Fick ett bra tips av (Huldas Byrålåda), om en bra sökfunktion som jag nu har lagt in på min blogg. Nu går det lättare att söka bland alla mina recept. Prova det!


Smoothie
Wilma och Wiktor tillsammans med deras kompisar Maria, Isaac och Adam fixade smoothie av bär de hittade i vår trädgård. Det blev hallon, vinbär och körsbär. Sedan blandade de även i lite nektarin. Mixa bären med 1 dl naturell yoghurt, 1 dl mjölk och florsocker.

Hela ligan samlad med nygjord smoothie.

Nej, nu ska jag fixa desserten till morgondagens "tjejfest" Recept kommmer på bloggen i morgon eller i övermorgon.

Kommentarer

Populära inlägg