Matbloggande!

Matbloggande har verkligen blivit mitt sätt att samla bra recept på ett ställe, koppla av och samtidigt komma på nya middagsrätter att laga. Mitt matbloggande innefattar därför även att besöka andra matbloggar i jakten på recept med stort R.

Jag har även fått mycket positiv respons av kända och okända besökare att jag är en bra inspirationskälla till dem och det känns jättebra.

När jag kikade runt lite hos andra matbloggare häromdagen så fick jag tipset om en ny sida Matbloggar.com. Där kan man anmäla sig om man bloggar om mat och där är det lätt se nya inlägg som har gjorts av alla bloggar. En perfekt sida där vi matbloggare samlas och en bra sida för er som letar efter just matbloggar! Självklart vill jag också vara med och har nu anmält mig.

Kommentarer

Populära inlägg