Städparty!


I kväll har jag varit på städparty hos Anna. Jag blir lika fascinerad varje gång jag går på dessa partyn. Allt är ju sååå bra och man skulle vilja ha ALLT. Oftast är det plånboken som sätter stopp för inköpen då produkterna ofta är väldigt dyra. Produkterna har oftas lång garantitid, så utslaget på fler år så är ju produkterna inte så dyra i allafall. Jag har en del rengöringsprodukter från Enjo, men är som sagt var dålig på att använda dem - det ska bli ändring på det NU!!

Efter demonstrationen bjöd Anna på härlig smulpaj med äpplen och en supergod kladdkaka. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, så det blir inga bilder från "paryt".

Tänkte tipsa om ett gott bröd från Pågen. Brödet heter God form med dinkel och surdeg och finns ute i butikerna nu:

Kommentarer

Populära inlägg