Skicka vidare!

Jag är med i en rolig "receptlek" som heter "Skicka vidare". Vi är fem stycken som är med och deltar och initiativet till det hela kommer från Kardemummagumman. Hon skickar ett recept till Martina som står överst på listan. Hon i sin tur ska sedan testa receptet, blogga om det och skicka ett eget recept vidare till nästa i cirkeln. På så sätt byter vi recept och får massor med ny inspiration. Ni hänger väl med och följer oss i receptkedjan. Väntar med spänning på vilket recept jag ska få av Molly.

Vi som är med i leken är:
Kardemummagumman
Martina
Tina
Molly
Pinglan

Kommentarer

  1. Idag fick jag mitt recept och vill du se vad det var så kan du kika in hos mig eftersom jag redan har lagat det då jag hade alla ingredienser hemma.

    Ha det bra! :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg