En vanlig måndag!

Ja, så var det ny vecka igen. Det är inte klokt vad veckorna går fort - det är redan vecka 5. Lunchade med Anna i dag. Vi var på Livingroom och käkade Kokt kalv i citronvetlouté med tryffelpotatispuré. Tyvärr har jag ingen bild på maten, men det var supergott!

Efter jobbet hämtade jag Wilma och hennes tre kompisar på dansen. De går på Funky Kids på Sandbacka och i dag var det första gången den här terminen. Efter dansen åkte vi ner på stan och "fyndade" en vinterjacka på rea till Wilma!!

Det blev sen middag i dag eftersom jag var på stan med Wilma och Janne var på innebandyträning med Wiktor. Barnen åt potatisbullar medan jag och Janne åt omelett med svamp- och skinkstuvning.

Fick undan lite strykning efter maten och satt mig sedan i soffan för att läsa nya numret av Allt om mat som kom i brevlådan i dag!

Kommentarer

Populära inlägg