Födelsedagsfirande och målning


I dag kan jag tyvärr inte bjuda på något recept eftersom jag inte har lagat någon mat i dag. Till lunch blev det rester från gårdagen och på kvällen åt vi middag hos mamma eftersom hon fyller 63 år i dag. GRATTIS! Mamma bjöd på "tjälknöl" med rödvinssås och potatisgratäng och istället för tårta fick vi kladdkaka och grädde. Alltid lika gott!

Har även varit på Wiktors innebandymatch i dag, men han hoppade över matchen eftersom han inte kände sig så pigg när han vaknade - ont i halsen och hostig. Tyvärr blev det förlust mot Aston.

Fick lust att måla lite i dag. Inte en tavla, utan att gammalt bord som jag hade tänkt slänga på tippen. Tyvärr glömde jag ta bild på bordet innan jag började, men så här ser det ut efter det att jag har grundmålat en gång. Det blev ett helt nytt bord!

Kommentarer

Populära inlägg