Lite av varje...

Det här är våra nya familjemedlem "Putte". På fredag har vi haft honom i tre veckor och han börjar nu acklimatisera sig i vårt hem. Han blir helt galen om han är inne i buren för länge - då klättrar han runt omkring i buren och vill komma ut.

Vi har det fortfarande ganska lugnt på jobbet. Kanske börjar vi känna av lågkonjunkturen även på Sandbacka Park....
Efter jobbet skjutsade jag barnen på olika aktiviteter. Wilma på innebandy och Wiktor på friidrott. Passade på att göra några ärenden medan de tränade. För mig blev det ingen träning i dag. Var hemma stax efter 18.00 så det fick bli enkel mat ikväll. Det blev stuvad spenat med äggröra och bacon.

Nu ska jag lägga mig i soffan och slötitta på tv och läsa Sköna Hem. Den kom med posten i dag. Kanske får jag få lite inspiration till vårt sovrum som det är tänkt att vi ska börja med nu i februari...

Kommentarer

Populära inlägg