Kycklingskandalen!

Måste bara ge en kommentar till kycklingskandalen! Kyckling är den råvara jag använder mest när jag lagar mat och just nu känns det som om man inte kan köpa någon sorts kyckling alls. Vad jag har hört så har all kyckling från Kronfågel och Ivars kyckling tagits bort från butikerna. Hörde även att de hade hittat glas i färsk kyckling. Vad är det som händer? Och hur har det kommit dit????

(Denna bild är lånad från Kronfågel)

I dag blev det ingen matlagning utan det blev rester från helgen som har varit. Direkt efter jobbet var det full fart här hemma. Hämtade Wilma från dansen och sedan följde hon med hem till Josefine. Jag var på Högbo AIK:s årsmöte medan maken åkte med Wiktor till hans innebandyavslutning med match mot föräldrarna. Grabbarna vann efter straffar.

Dessa goda kakor fick jag äran att mumsa på vid vårt möte:

Kommentarer

Populära inlägg