Män som hatar kvinnor...

Hej! Tyvärr blev det inget inlägg i går. Var inte hemma förrän efter tolv i natt så jag var för trött för att sätta igång datorn då. I vilket fall som helst var jag på bio med mina vänner Jenny och Mia. Vi såg Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor". Jag läste boken i somras och förväntningarna var högt ställda och jag blev inte besviken. Filmen var superbra. Visst är det svårt att få fram alla detaljer så bra som man får i bokena, men jag tycker ändå att man kände igen sig mycket från boken gällande karaktärerna och miljön. Filmen är klart värd sitt pris.

Innan bion var vi och käkade på Brända Bocken. Tyvärr hade jag glömt kameran hemma så jag kunde inte ta några bilder på den goda maten. Jenny tog några bilder med sin mobilkamera som hon skulle skicka över till mig. Jag lägger in dem senare i dag.

Kommentarer

Populära inlägg