Tidig fredag!

I morse när jag gick till jobbet var jag inställd på en långdag till 17.00, men så kom vi på att det var dag före röd dag och att vi kunde stänga tidigare. Så kl 15 gick jag från jobbet. Skönt! Tog med Wilma och uträttade några ärenden och helghandlade med alla andra på ICA Maxi.

Janne och jag fick en barnfri kväll eftersom båda barnen var bjuden på "övernattningskalas" hos Emmi. Så här snygga var dem innan de skulle åka iväg. Här tillsammans med kompisen Adam.



När barnen hade åkt på kalas fixade jag kvällens middag. Här ser ni lite bilder under förberedelserna.










Och här nedan ser ni det färdiga resultatet. Det blev grönsaker i ugn, lövbiff med dijonsenap och ädelost samt champinjonssås. Och vin till förstås... Mumsfillibabba!I morgon väntar en heldag på BJ Arena där Högbospelen går av stapeln. Sonen gör sin första friidrottstävling.

Kommentarer

Populära inlägg