Gårdagskvällen...

Gårdagskvällen blev en oplanerad kväll som blev hur lyckad som helst.
Det började med en kopp kaffe hos grannarna vid 16-tiden och slutade med grillning och vin på altan vid 01.30-tiden på natten...
Efter kaffet och något glas vin bestämde vi oss för att grilla tillsammans. Sagt och gjort! Vi grillade fläskfilé och kycklingfile. Till det fixade jag en grönsallad, rödpesto och fyllda tunnbröd. Supergott! Recepten finns sedan tidigare på min blogg.



Efter maten fixade Fredrik och Magnus en varsin Irish coffee. Riktigt nice! Jag som varken dricker kaffe eller whisky. Men jag gillar grädde och den här var riktigt god!!

Kommentarer

  1. Hej! Tänkte bara tala om att jag lagade din ugnskyckling med soja och chutney häromdagen och det var så gott. Tittar in här ofta för lite matinspiration... det behövs.

    SvaraRadera
  2. Matinspiration behöver även jag. Just i dag hade jag riktig torka, men det blev bra till slut. Om du gillade ugnskycklingen med soja och chutney så ska du prova citronkycklingen - den är ännu godare!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg