Spezie Spray!

Spezie Spray är ett nytt och innovativt sätt att krydda maten. I flaska på 40 ml räcker till drygt 300 “tryck” vilket innebär cirka 300 portioner, eftersom smakerna blir väldigt koncentrerade. Används till att smaksätta färdiga varma och kalla rätter, kommer alltså bäst till din rätt när de inte kokas.
Spezie Spray är naturliga extrakt av högkvalitativa färska råvaror, och innehåller inga konserverings- och färgämnen.


Jag har varit med i en tävling som Matplatsen har arrangerat. Det enda som behövdes för att delta i tävlingen var att skriva vilka två smaker man önskade vinna av ovanstående kryddsprayer från Aromboden och ge exempel på en rätt som någon av smakerna skulle göra sig bra på. Mitt förslag var chili och citron på en härlig räkmacka!! Och jag vann!! Helt otroligt - av 167 bidrag vann jag och Martina.

Tack! Det ska bli så kul att testa dessa sprayer!

Kommentarer

  1. Grattis, ser fram emot att få höra om produkterna. Må så gott, vi ses snart. /Helena

    SvaraRadera
  2. Grattis vad roligt! Så spännande med nya produkter också! Snart helg igen... Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten, gud va spännande och få pröva nått nytt..

    SvaraRadera
  4. De är jättebra att använda till att smaksätta mat , sallader osv.. jag har testat!!

    johan i götet

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg