Hotellfrukost

Visst är det härligt att börja dagen med hotellfrukost? Det var precis vad vi gjorde i dag.

När min mamma fyllde år i slutet av januari fick hon bl a en hotellfrukost av mig och min syster som vi passade på att utnyttja på härliga Högbo Brukshotell i dag. Efter en lång frukost tog vi sedan en promenad runt sjön i det härliga vårvädret.

Härliga Högbo Brukshotell

Frukostbuffé!

Wilma tar för sig av allt gott!

Jag avslutade frukosten med den här härliga tallriken!

På vägen hem stannade vi till vid Bernö och köpte lite tulpaner!!

Kommentarer

  1. Jag älskar hotellfrukost!! Enda problemet är att det är lite svårt att begränsa sig, så man blir alltid lite för mätt! =)

    SvaraRadera
  2. Håller med, hotellfrukostar är underbara! Vilken mysig idé och present, då får man ju dessutom umgås. Mamma måste blivit jätteglad!

    SvaraRadera
  3. Det ser jättehärligt ut! Nu är jag rätt mätt på hotellfrukost dock;-) Hade faktiskt sett fram mot havregrynsgröt idag, men ligger i feberdimma och orkar inte äta nåt:( Vi hörs och ses snart hoppas jag och Stort tack för all hjälp med Dogge och posten!!

    SvaraRadera
  4. Å så mysigt det ser ut, blir sugen på att äta hotellfrukost själv nu känner jag.

    Längesen jag gjorde tonfisksallad, får ta och göra det nån dag, det är så gott.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg