Julpyntat

I dag blir det inget recept! Jo, vi har ätit i dag - lasagne, men jag har ägnat hela kvällen åt att sätta upp ljusstakar och stjärnor i alla fönster. Jag har massor av inspiration för inredning och julpynt just nu. Passade på att måla en adventsljusstake och ett par krukor som inte var så snygga tidigare och så här blev resultatet:


Har även ställt fram min nya adventsljusstake som ska tändas varje advent. Den blev riktigt snygg, tycker jag.

Fat från Dollarstore, blockljus från rusta, siffror från Village och gulddekoration från Indiska.

Kommentarer

  1. Åh julpynt är så kul... ska börja på fredag så allt är klart till på söndag! Riktigt snyggt blev din advent ljusstake!

    Förutom just mat är jag torsk på julen, så startat även "jul"blogg..

    http://minahogtider.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Här har vi också börjat pynta. Upptäckte till min fasa att jag hade slängt bomullen till julbyn men det är ju bara att trava och köpa ny. Måla adventsstaken va ju inte så dumt, ha en röd och en blå resten är vita, tro jag ska göra som du..
    Mvh

    SvaraRadera
  3. Oj, vad fint! Vitt är aldrig fel... eller snarare... vitt är alltid helt RÄTT! :-D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg