Matbilder från Fuengirola, del 3

Under vår vistelse i Fuengirola blev det även i år ett besök till härliga La Langosta
. Vi firade bröllopsdag (11 år) under vår vecka där så var valet av restaurang givet!

Här kommer lite matbilder från den kvällen...

En liten mumsbit som restaurangen bjöd på - grovt kex med härlig ost och honung!

Parma och melon

Förrätt - Anklever!

Löksoppa

Vad döljer sig under detta, tro?

Kocken trancherar kyckling!

Supergod varmrätt!

Gudomlig pannacotta med hallonsås!


Kusinerna!

Lillasyster och jag!

Kommentarer

  1. Åh va lika ni är du o din syster! Men jag gissar att hon är storasyster o du lillasyster! Grattis i efterskott till bröllopsdagen ocskå, ni ser ut att haft helt underbart ju! Trevlig helg, kramar från Öland!

    SvaraRadera
  2. Kryddburken: Det är jag i vit blus och jag är storasyster. Trevlig helg på dig med!

    SvaraRadera
  3. Ja dig känner jag igen, så jag förmodade att det var du till höger! ;-) Men inte att du var äldst!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg